"Musimy pielęgnować swoją kulturę, musimy pamiętać o swojej historii, musimy pamiętać o swojej tożsamości. Tożsamości ciekawej, niepowtarzalnej, na którą złożyły się nasze skomplikowane dzieje."

W góry, w góry miły bracie ...

Wycieczka na Ma...
Wycieczka na Maciejową Wycieczka na Maciejową

Korzystając z cudownej pogody, wyruszyliśmy wraz z wychowawcami na niezwykle malowniczy gorczański szlak z Rabki-Zdroju na Maciejową. Naszym przewodnikiem był pan Jan Kolecki, który żwawym krokiem zaprowadził nas do schroniska PTTK na polanie Przysłop (852 m n.p.m.). Jest ono niezwykle klimatyczne, udekorowane rzeźbami i obrazami. Stamtąd podziwialiśmy piękną panoramę Beskidu Wyspowego. Po krótkim odpoczynku oraz wspólnej sesji zdjęciowej wyruszyliśmy czerwonym szlakiem w drogę powrotną. Godzinę później zatrzymaliśmy się w Parku Zdrojowym, gdzie najpierw poszaleliśmy na placu zabaw, a następnie spacerowaliśmy wokół tężni solankowej, która umożliwia korzystanie z inhalacji na świeżym powietrzu. Oczywiście, nie zabrakło nam czasu na pizzę i lody, które w tak upalny dzień smakowały wybornie. Wróciliśmy do domu pełni wrażeń, zdobyliśmy kolejny górski szczyt i nacieszyliśmy oczy widokami zapierającymi dech w piersiach.

Licznik odwiedzin

Dzisiaj1
Wczoraj351
Wizyt w tym tygodniu559
Wizyt w tym miesiącu1308
Łącznie wizyt128909

Odwiedza nas 12 gości oraz 0 użytkowników.