Nauka i zabawa z kodami QR
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 28, luty 2020 14:36
"Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki" /G. Doman/
Z okazji walentynek nasi uczniowie mieli okazję zagrać w ulubione planszówki. Po emocjonującej dogrywce mistrzem gier planszowych został Szymon Szpak z klasy VII. Natomiast kilka dni później pani Justyna Mazurkiewicz zaprosiła uczniów klas V-VIII do interaktywnej zabawy - do poszukiwania na terenie szkoły ukrytych kodów QR, pod którymi były zaszyfrowane wypowiedzenia zawierające błędy językowe. Zadaniem wychowanków było odkodowanie informacji dzięki specjalnej aplikacji, a następnie poprawienie błędnych zdań i zapisanie poprawnych odpowiedzi. Większość uczniów szybko odnalazła i zeskanowała kody QR, ale walka o miano "Mistrza języka ojczystego 2020 roku" była zacięta i wymagała wysokiego poziomu umiejętności polonistycznych. Wygrała ją Martyna Rapacz z klasy VIII i to ona otrzymała ten zaszczytny tytuł.